Kdo je kdo?

13.04.2009 20:10

Kluci a holky, jak už jsem řekl na začátku, jako správný a pilný čmelák vám pomůžu v boji s českým jazykem, ale abych na to nebyl sám, vzal jsem si na pomoc kamarády (klikni na ně a dostaneš se na jednotlivá cvičení:)):

                                                                            hvězdice Alice- já mám pro vás přichystána vyjmenovaná slova po S:)

 

lev Žluťásek- jsem dravý a mám rád diktáty

 

kulička Myšička-já pomohu s vyjmenovanými slovy po M

 

želvička Žofinka- já ovládám vyjmenovaná slova po Z

psík Alík- já mám na starost vyjmenovaná slova po P

 

ještěrka Adélka- já umím zase vyjmenovaná slova po L

 

                         žabky Kvák, Zelenák, Oranžák- my máme pro vás super odkazy

 

chameleon Vilda -co takhle si dát vyjmenovaná slova po V?!

 

                        

 

 

                berušák Fešák-já mám na starost vyjmenovaná slova po B

 

 

 

 hlemýžď Pepa- mám pro vás cvičení na s,z

 

 

 

 

 

 

 

 

—————

Zpět